You are currently viewing לימודים אקדמיים אונליין

לימודים אקדמיים אונליין

מעוניינים לבנות את הכישורים והמיומנויות האקדמיות שלכם, להרחיב אופקים ולקדם את הקריירה בכל זמן נתון? בימנו אלו ניתן להסתייע די בקלות באפשרות של שיעורים פרטיים מקוונים ברשת עם מורים מובילים בכל תחום כמעט ומבלי לצאת מהבית.

איך זה עובד ומה הם היתרונות הגדולות בלימודים המתבצעים אונליין ברשת? ראשית מדובר בחוויה כל כך שונה מהסביבה המוכרת של הכיתה המסורתית – למה שמישהו בכלל ירצה בכך? ולמה כל כך הרבה אנשים מספרים ששיעורים מקוונים הם אלטרנטיבה נהדרת להשתתפות אישית בשיעור? נראה שיש כמה יתרונות עצומים לשיעורים מקוונים, חלקם אולי ברורים מאליהם, אבל אחרים עשויים להפתיע אתכם, כך למשל:

יתרון #1 – הלימודים עולים פחות…

זה לא סוד שלימודים במוסד אקדמי מוביל אינם זולים, כאשר בין היתר סטודנטים משלמים עבור השיעורים ועבור כל מכלול תחזוקת המתקנים שהמוסד נדרש לתחזק ולממן. לעומת זאת בשיעורים מקוונים נדרש לשלם רק עבור הקורס עצמו. אם אתם רוצים לחסוך כסף, מדובר בפתרון ייחודי, כך אתם מוציאים כספים רק על דברים שעליהם אתם באמת רוצים וצריכים לשלם.

יתרון #2 – פחות אינטנסיביות ולחץ

לימודים בקורס אקדמי כרוכים בדרך כלל בהתייצבות לשיעור בזמן, ישיבה בכיתה לכול אורך ההרצאה ואז מעבר לשיעור הבא. כן, יש גם הפסקות בין שיעור לשיעור, אבל עדיין עליכם להישאר בקמפוס, מה שיכול להפוך ימי לימוד לארוכים, אינטנסיביים ודי מתישים, על אחת כמה וכמה שמדובר בתחומי לימוד מורכבים ומאתגרים כמו לימודי הנדסה או מדעי המחשב למשל. לעומת זאת בשיעורים מקוונים, ניתן ללמוד בקצב פחות אינטנסיבי כל עוד אתם עומדים בלוח הזמנים ומשתתפים כראוי בשיעור המקוון.

יתרון #3 – קל יותר להיות נוכחים בשיעורים!

לא משנה היכן אתם גרים, כולם מכירים את הימים בהם ממש לא נעים לצאת מהבית ליום לימודים, כך לדוגמה כשמזג האוויר סוער למדי, כאשר אתם צריכים להתעורר מוקדם, לצאת אל הכבישים הפקוקים ולהילחם בסערה בדרכים. במסגרת לימודים מקוונים, ההשתתפות היא פשוטה ברמה של פתיחת המחשב בפינת העבודה שלכם, לא צריכים לצאת לגשם השוטף או ללחות המתישה ואתם מוזמנים ללמוד בתנאים הנוחים שמציע הבית, תוך לגימה מהמשקה המועדף עליכם שהכנתם לעצמכם מראש.

יתרון #4 – גישה קלה יותר למורים

במובנים מסוימים, בלימוד מקוון המרחק הפיזי ביניכם לבין המורים הוא גדול יותר, כי אתם לא פוגשים אותם בכיתה באופן קבוע, אבל במובנים אחרים, יש לכם גישה הרבה יותר זמינה לכל מורה. כשאתם שואלים שאלה בכיתה, המורה צריך לשקול גם שאלות אחרות שהוא צריך לענות עליהן, הזמן שייקח לו כדי לענות על השאלה והאם הוא בכלל רוצה לענות לכם על השאלה…

בשיעור מקוון תוכלו לשלוח שאלה מקוונת ישירות למורה. כאשר המורה יענה לכם, הוא יוכל לקחת את הזמן הנדרש כדי לתת לכם תשובה יסודית. הוא גם לא צריך לדאוג לענות על שאלות של סטודנטים אחרים לפני סיום השיעור, לכן בדרך זו אתם יכולים לקבל תשומת לבה וממוקדת יותר מהמורה שלכם.