טיפים על בריאות, אושר ובריחת צרכים

טיפים על בריאות, אושר ובריחת צרכים

שנה חדשה מביאה יעדים חדשים שכולנו יכולים להגיע אליהם, אבל איך אנחנו מתחילים להגשים אותם עוד היום?

 

אם אתם סובלים מבריחת שתן או צואה, אתם עשויים לחשוב שזה יכול להיות קשה להיות פעילים או לקבל את הטיפול העצמי שמגיע לכם, אבל זה לא חייב להיות ככה. אם יש לכם מטרה להיות פעילים יותר השנה, או שאתם רוצים לצאת לטיול באירופה, אתם יכולים לגרום לזה לקרות עם מעט תכנון נכון.

 

ניהול בריחת שתן מוצלח דורש טיפול רפואי, ידע, ופעמים רבות, חשיבה נכונה. אם אתם מוכנים ליהנות משנת 2021 עם בריחת שתן, שלפוחית ​​רגיזה, מחלת מעי דלקתית (IBD), תסמונת המעי הרגיז (IBS) או כל מצב הגורם לבריחת צרכים, יש לנו המלצות שיעזרו לכם.

השילוב הנכון של אימונים, תזונה וחיים בריאים

להיות בריאים זה אפשרי, אך נדרשת הכנה ולעתים בעזרת איש מקצוע בתחום הבריאות. חשוב להתייעץ תמיד עם רופא לפני שמנסים תרגילים חדשים ומשנים את הדיאטה. היו כנים עם הרופא שלכם כי זה יכול להיות קריטי לבריאות שלכם ב-2021.

 

אם אתם סובלים מבריחת שתן, השיחה עם הרופא שלכם לא תמיד יכולה להיות קלה. כמעט מחצית מהנשים מעל גיל 50 הסובלות מבריחת שתן, ממעטות לדבר עם הרופא שלהן על הסימפטומים שהן חוות. השנה, כדאי לשבור את התבנית הזו ולדבר עם הרופא שלכם על הבריאות שלכם ועל מה שאתם חווים.

 

שמרו על קווי התקשורת פתוחים עם ספק שירותי הבריאות שלכם. שאלו את הרופא או את מומחה הבריאות אם אתם יכולים להוסיף תרגילים חדשים לחיים שלכם, כמו יוגה. יוגה היא דרך נהדרת להישאר בכושר ב-2021. מחקר על היתרונות של יוגה בקרב אנשים שחיים עם בריחת שתן הגיע למסקנה שנשים שמשתתפות בשיעורי יוגה הממוקדים בשרירי רצפת האגן טוענות שתדירות בריחת השתן שלהן ירדה בכ-75%. תנוחות יוגה סטנדרטיות יכולות למעשה לעזור בחיזוק שרירי רצפת האגן. תרגילי קיגל מועילים גם הם בחיזוק רצפת האגן.

 

ייתכן שתרצו לדבר עם אורולוג, גניקולוג או פיזיותרפיסט לקבלת מידע נוסף על אופן ביצוע התרגילים כראוי.

מה שאנחנו אוכלים יכול למלא תפקיד מרכזי באיך שאנחנו מרגישים, נראים ומתפקדים. אם אתם מחפשים להיות בריאים יותר, להרגיש טוב יותר ולהיות פעילים יותר, עליכם לשים לב למשקאות ולמאכלים שאתם צורכים. אלכוהול, פירות הדר, שוקולד, משקאות המכילים קפאין ומזונות חריפים עלולים לגרות את שלפוחית ​​השתן והמעיים, מה שעלול לגרום לכאב ואי נוחות. שוחחו עם הרופא שלכם על חלופות אפשריות אם הדיאטה שלכם אינה הכי ידידותית לשלפוחית ​​השתן או גורמת לתסמינים. פירות ידידותיים לשלפוחית ​​השתן כמו אוכמניות ואגסים הם פירות שטעמם נהדר ולא גורמים לגירוי של שלפוחית ​​השתן. ישנן ארוחות רבות וטעימות שתוכלו ליהנות מהן, המתחשבות בשלפוחית ​​השתן הרגישה.

ניתן גם להשתמש במוצרי ספיגה למבוגרים.

סגירת תפריט