5 טיפים מעולים להתמודדות עם בעיות שונות בשלפוחית ​​השתן

5 טיפים מעולים להתמודדות עם בעיות שונות בשלפוחית ​​השתן

דחף תכוף להשתין, ריצות לשירותים במפתיע, התעוררות בלילה כדי ללכת לשירותים, לא לדעת מתי הדחף יכה שוב – בריחת שתן יכולה גורם בעל השפעה גדולה על החיים שלנו. האם אתם רק שורדים או שאתם פורחים ומשגשגים? אם התשובה היא "רק שורדים", המשיכו לקרוא על הטיפים המעולים להתמודדות נכונה עם בעיות שונות בשלפוחית השתן.

 

ראשית, חשוב להודות כי בריחת שתן ברת טיפול לחלוטין. מפיזיותרפיה ועד ניתוח ופתרונות דיסקרטיים כמו חיתולים למבוגרים, ישנן אפשרויות טיפול רבות שזמינות עבורכם. אבל אם עדיין לא ביקשתם עזרה, או אם שיטות הטיפול שלכם לא עובדות בצורה טובה כפי שקיוויתם, תמיד תוכלו לקרוא וללמוד איך להתמודד עם בריחת שתן או תסמונת שלפוחית השתן הרגיזה, למידע נוסף כנסו לכאן:

https://www.ezerneman.co.il/product-category/adult-diapers/

 

לפניכם 5 טיפים מעולים שיעזרו לכם להתמודד עם בעיות שונות בשלפוחית ​​השתן:

 

  1. היו מוכנים לכל דבר

אם אתם סובלים מתסמונת שלפוחית ​​השתן הרגיזה, אתם בטח כבר יודעים שהדחף להשתין יכול לבוא בכל עת, אפילו בזמנים לא נוחים. אתם יכולים לנסות כל הזמן לכוון כך שתהיו קרובים לשירותים, אבל לפעמים זה פשוט בלתי אפשרי. קחו אתכם לכל מקרה שלא יהיה תחבושות או תחתונים סופגים, שהפכו להיות פחות ופחות מגושמים בשנים האחרונות. בנוסף, תוכלו גם לאחסן בגדים במכונית שלכם וכך תמיד תדעו שיש לכם פתרון.

 

  1. שתו מים

זה אולי נראה כמו ההפך ממה שאתם צריכים לעשות, אבל, למעשה, חשוב מאוד לשתות כמות מספקת של מים עבור הבריאות הכללית שלכם. שתיית מים מצומצמת יכולה להפוך את השתן שלכם למרוכז מדי, וכך לגרות את שלפוחית ​​השתן.

 

  1. הימנעו מטריגרים

כדאי להימנע ממשקאות המכילים קפאין ומשקאות מוגזים, וכן מאלכוהול. אלה הם חומרים משתנים שיכולים לגרום לגירוי של שלפוחית השתן. הישארו עם מים, הם ממילא הכי בריאים עבורנו.

 

  1. נסו לנהל לוח זמנים

במידת האפשר, נסו לנהל לוח זמנים של הליכה לשירותים. זה אומר, למשל, ללכת לשירותים כל שעתיים כדי לנסות להדוף את הדחף הבלתי נשלט או התאונות המקריות. למרות שאתם לא יכולים לשלוט על הדחפים פיזית, זהו אמצעי מניעה שאתם יכולים לנסות כדי להשיג שליטה על בריחת שתן.

 

  1. כתבו הכל ביומן באופן מסודר

נהלו יומן של צריכת הנוזלים שלכם: כתבו בו מה אתם שותים, כמה אתם שותים (השתמשו בבקבוק מים כדי שתוכלו לעקוב אחר כמות הנוזלים), מתי אתם הולכים לשירותים וכן מתי אתם חשים בדחף ללכת. יומן כזה יכול להיות דרך מצוינת לראות אילו גורמים שונים משפיעים על שלפוחית השתן שלכם.

 

אמצעים אלה יכולים לעזור לכם בחיי היום יום לחיות עם בריחת שתן או שלפוחית ​שתן רגיזה, וחשוב שתזכרו זאת. מצבים בריאותיים אלה הם ברי טיפול, כך שאינכם צריכים לתת לשלפוחית ​​השתן שלכם לשלוט על חייכם.

סגירת תפריט